Möte inför vårens Farsta Cupdagar
Tor 20 feb, 18:30-20:00
Farsta Gård, Magasinet 1 tr upp, Linboden
Samling: 18:30, Farsta Gård, Magasinet 1 tr upp,LinbodenMöte för att planera inför era cupdagar i mars
Så här är cupdagarna fördelade och gäller bara dessa ålderskullar:
- Lör 15 mars - P2013
- Sön 16 mars - F2013
- Lör 22 mars - P2014 (Grön, Gul och Orange)) och - P2016 (Svart och Vit)
- Sön 23 mars - P2015 (Blå och Svart) och F2016
- Lör 29 mars - F2014 och F2017
- Sön 30 mars - F2015 och P2017 (Blå, Röd och Vit)
Det här tar vi upp på mötet:
- Hur det ser ut med anmälningar till er cupdag
Upplägget fram till cupen - vad ni som lag behöver göra och vad kansliet fixar med
- Hur vi hanterar domararvodena på er cupdag - gärna att er kassör kommer med
- Att ni får möjlighet att prata ihop er med den ålderskull som ni delar cupdag med, så ni kan komma överrens om bemanning av föräldrar till de olika "stationerna"
- Att ni får möjlighet att ställa frågor och få tips från andra lag som varit med och arrangerat cupen tidigare
Alla ledare/volontärer behöver inte komma med på mötet men helst 2 personer från varje lag.
Gärna att ni tar med någon/några från er föräldragrupp så de får mer insyn på upplägget och arbetsuppgifter på er cupdag.
Så här är cupdagarna fördelade och gäller bara dessa ålderskullar:
- Lör 15 mars - P2013
- Sön 16 mars - F2013
- Lör 22 mars - P2014 (Grön, Gul och Orange)) och - P2016 (Svart och Vit)
- Sön 23 mars - P2015 (Blå och Svart) och F2016
- Lör 29 mars - F2014 och F2017
- Sön 30 mars - F2015 och P2017 (Blå, Röd och Vit)
Det här tar vi upp på mötet:
- Hur det ser ut med anmälningar till er cupdag
Upplägget fram till cupen - vad ni som lag behöver göra och vad kansliet fixar med
- Hur vi hanterar domararvodena på er cupdag - gärna att er kassör kommer med
- Att ni får möjlighet att prata ihop er med den ålderskull som ni delar cupdag med, så ni kan komma överrens om bemanning av föräldrar till de olika "stationerna"
- Att ni får möjlighet att ställa frågor och få tips från andra lag som varit med och arrangerat cupen tidigare
Alla ledare/volontärer behöver inte komma med på mötet men helst 2 personer från varje lag.
Gärna att ni tar med någon/några från er föräldragrupp så de får mer insyn på upplägget och arbetsuppgifter på er cupdag.
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 104 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här